cart-icon 0
Brak produktów w koszyku
Aranżacje, podkłady mp3, karaoke

ZALOGUJ SIĘ

KOSZYK

cart-icon 0
Brak produktów w koszyku

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Kupiona część nie pasuje do Twojego samochodu? Skorzystaj z prawa zwrotu.

Warunki zwrotu są następujące:

  • Towar nie może być uszkodzony; montowany; eksploatowany; o zmienionych właściwościach; o nienaruszonych plombach gwarancyjnych.
  • Jeżeli produkt występował w zestawie, musi zostać zwrócony w pełnym komplecie, niekompletne zwroty nie będą akceptowane.
  • Jeżeli towar posiadał oryginalne opakowanie, musi zostać w nim zwrócony.
  • Sugerujemy zapakowanie przesyłki w dodatkowy karton lub owinięcie jej folią. Należy zwrócić uwagę, aby towar nie przemieszczał się w opakowaniu i został odpowiednio zabezpieczony przy użyciu dodatkowych wypełniaczy (np. folia bąbelkowa), tak aby nie został uszkodzony w transporcie.
  • Do zwracanej części dobrze jest dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać tutaj. Zabieg ten znacznie przyspieszy cały proces zwrotu.
  • Po upływie 14 dni od daty zakupu zwroty nie będą akceptowane.
  • Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu zwracanego towaru, nasi pracownicy zweryfikują stan i kompletność zgłoszonego zwrotu. Niezwłocznie po tej procedurze dokumentacja trafi do biura, gdzie powstanie korekta oraz zostanie zlecony zwrot środków na wskazane przez klienta konto.

Adres na jaki należy wysłać zwracany lub reklamowany towar:

TRUCK BP s.c. Spławie 60a, 62-590 Golina

Koszt przesyłki za zwrot towaru pokrywa zwracający.

 

Reklamacje

  • Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, objęte są gwarancją rozruchową. Wszystkie oferowane na stronach sklepu części przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych.
  • Reklamację należy zgłosić pisemnie i przesłać ją poprzez e-mail: biuro1@truckbp.pl
  • Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie Truck BP s.c. Identyfikacja Kupującego dokonywana jest na podstawie numeru zamówienia lub faktury. Pracownicy Działu Reklamacji niezwłocznie skontaktują się z Państwem i poinformują o procedurze reklamacyjnej. W przypadku uznania reklamacji Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 7 dni od daty jej wpływu do Sprzedawcy. Jeżeli w ciągu 7 dni od daty wpływu reklamacji Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania Klienta, należy przyjąć iż uznał żądania za zasadne.
  • Naprawiony lub wymieniony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów mających wpływ na działanie produktu. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego (to jego obowiązek) oraz pozostawienia Państwu jednego egzemplarza protokołu szkody (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy) oraz o niezwłoczne poinformowanie Działu Obsługi Klienta Truck BP s.c. w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.